TR | EN
ESOGÜ HGS ETİKETİ ve YENİ KİMLİK KARTLARI HAKKINDA
18.10.2021

Üniversitemiz kampüsüne, araçları ile otomatik geçiş sisteminden faydalanarak giriş yapmak isteyen personel, öğrenci, diğer çalışanlar ve firmalar için ESOGÜ Etiketleri 29.09.2021 tarihinden itibaren Rektörlük Binası'ndaki Akıllı Kart Birimi tarafından dağıtılmaya başlanmıştır. 18.10.2021 tarihinden itibaren Üniversite Yönetim Kurulu tarafından belirlenen ESOGÜ Etiket bedelleri, ESOGÜ QNB Finansbank Şubesi IBAN:TR80 0011 1000 0000 0092 2538 28 hesabına yatırılarak ve ESOGÜ Etiketi İstek Formu doldurulduktan sonra alınan Banka dekontu forma eklenerek "Rektörlük Binası giriş katı Gelen Evrak Birimine" teslim edilecektir. Evrak tesliminden sonra ESOGÜ Etiketleri işlemleri EBYS üzerinden yapılacak ve Rektörlük Binası "Akıllı Kart Birimi" tarafından dağıtılmaya devam edecektir. Ayrıca "Ayrıca, KVKK gereği "ESOGU Personel Kimlik Kartları"da yenilenmiş olup, yeni kimlik kartlarının dağıtımı Rektörlük Binası "Akıllı Kart Birimi" tarafından sağlanacaktır. Ayrıntılı bilgi için aşağıda yer alan dökümanı inceleyebilirsiniz.

ESOGÜ HGS Etiketi ve Yeni Kimlik Kartları.pdf